یه قولی بهم دادیم پاش می‌مونیم... اما دلم برات تنگ می‌شه، خیلی! من دوازده ساعت باهات حرف نزنم دلگیر می‌شم چه برسه به یه هفته... ولی صبر می‌کنم چون دلیل اینکار اینه که چیزی که اذیتت می‌کنه رو فراموش کنی...

از اینکه چیزی آزارت می‌ده و من نمی‌تونم کاری کنم خیلی عصبانیم... حتی گاهی حس می‌کنم تقصیر منه ولی خوب می‌دونیم که این قضیه تقصیر هیچکس نیس فقط تو وجدان حساسی داری، تو آدم خیلی خوبی هستی، نگو پسری و مثه همه پسرا پر از شهوت... چون من تو رو خیلی وقته از "همه‌ی پسرا" جدا کردم...

عزیزم خودتو سرزنش نکن، من با چنین چیزی هیچوقت نظرم در موردت عوض نمیشه و تو همون پسر مهربون و تقریبا خجالتیِ من هستی! خودتو سرزنش نکن به خاطر چیزی که تقصیر تو نبوده. من غصه می‌خورم وقتی می‌بینم چیزی تا این حد تو رو اذیت می‌کنه.

سر حرفم می‌مونم و یه هفته رو صبر می‌کنم ؛) من از اینکه منتظرت بمونم بدم نمی‌یاد اینکه به یادت باشم خیلی خوبه گاهی دلتنگی خیلی قشنگه باعث می‌شه بیشتر دوسِت داشته باشم :*

مراقب خودت باش.