سلام خوبی؟


دلم برات تنگ شده. می‌دونم مدت کمی هست که نیستی ولی خب دست خودم نیست. خصوصا بعد قضیه دیروز.


دیروز با دوستای دانشگاهم بیرون بودیم. بهت گفته بودم. سر جمع سیزده نفر بودیم پنج تا پسر هشت تا دختر یکی‌شونم هم اسم تو بود ولی اون قبلیه نبود. انگار هر جا می‌رم باید یه نشونه ای از تو باشه. دختره رو به اسم صدا نمی‌کردم بهش می‌گفتم آبی چون وقتی اسمش رو می‌گفتم یاد تو می‌افتم. جات خیلی خالی بود عزیزم. منم همش به یادت بودم اونجا وقتی می‌گم همش یعنی واقعا تمام مدت به یادت بودم.. دلم می‌خواست تو اونجا بودی.


دو تا پسرا با دوست‌دختراشون اومده بودن. منم همش یاد تو بودم. کاش بودی دستت رو می‌ذاشتی توی دستم وقتی از کوه می‌رفتیم بالا کمکت می‌کردم وقتی سردت بود سوییشرتم رو بهت می‌دادم. کاش.. ولی نبودی. اما توی قلبم بودی. نبودی اونجا؛ دختره با گوش دوستم بازی می‌کرد (البته دختره هم دوستمه ولی پسره بیشتر دوستمه) هی در گوش هم حرف می‌زدن. کیف دختره رو میاورد براش بالا. دلم می‌خواست بدونم اگه تو هم بودی این‌کارا رو می‌ذاشتی بکنم یا می‌کردی یا نه.


آخرش توی رستوران همه داشتن با موهای من بازی می‌کردن. دلم می‌خواست همشون رو بزنم بگم اینا برای یکی دیگست اما فقط ساکت بودم وقتی از موهام می‌گفتن توی دلم می‌گفتم چه عالی تو هم حتما ازشون خوشت میاد می‌شینی باهاشون بازی می‌کنی.


وسط غذا بحث ماه‌ها پیش اومد. می‌گفتن خردادیا بی‌وفان :( فک کنم هیچ‌وفت انقد ناراحت نشده بودم از این حرف. کاش می‌شد بهشون بگم چه حالی دارم همش به چی فکر می‌کنم. از یه طرفم به یاد تو افتادم. تو هم مثل من خردادی هستی :) یکی از بهترین خردادیا :) ؛؛) فکر می‌کردم اگه ببیننت دیگه همچین چیزی نمی‌گن. با اون خنده ی خوشگلت :) وقتی لبخند می‌زنی انگار هیچ دردی توی دنیا برام وجود نداره.


در کل خوش گذشتش اما جای تو خیلی خیلی خالی بود عشقم.


+ دوست دارم :* بیشتر از هر چیزی عزیزم :)

+ امیدوارم امتحان امروزت رو خوب بدی. من دعا می‌کنم برات :-"

+ یه آپ از من عقبی :->

+تیتر هم ایهام داره :دی


عاشقتم؛ حتی اگه نباشی. بازم عاشقتم. ؛)