1 ... 2 ... 3 ... چِک ... چِک ... !

بهله درسته! :دی

سلام عزیزم!

البته میخواستم سوپرایزت کنم بهت چیزی نگم ولی دیگه فضولی دیگه خودت پرسیدی منم که اصولا تو کار دروغ نیستم دیگه گفتم بهت! 

خوشحالم که این وبلاگو مشترک باهات دارم. از این نظر که کسی نمی دونه ما کی هستیم هم خوبه یه جورایی حس می کنم خصوصیه. می دونم که می دونی من اگه  فقط خودمون دوتا باشیم راحت تر حرفای قشنگ می زنم؛ بدون رودروایسی! 

حالا اگه گذاشتی بنویسم هی پی ام می دی! :دی

بعله. دیگه امیدوارم ایده وبلاگ خوب پیش بره و چیزای خوشگل بذاریم و کنار هم خاطرات خوب داشته باشیم تو بلاگ. دعوامون شد نزنی همه چیو پاک کنیا، شاید من دلم بخواد ازت شکایت کنم، البته تو ام میتونی شکایت کنی ، ولی کسی رسیدگی نمیکنه عزیزم :-" خلاصه که هر چی خواستی بنویس، هرچی تو دلت بود، هرچی تو ذهنت بود، هر وقت دلخور شدی و نخواستی به خودم بگی، اینجا بگو! هر وقت دلت تنگ شد برام بنویس؛ حرفاتو خیلی دوس دارم :"> منم قول می دم هر چی تو سرم بود بگم بدون خجالت، می دونی که تو سر منم عشق توئه :) (حالا چیزای دیگه  هم هست که اینجا نیاز به یادآوری نیست :-"‌) 

راستی می دونی که کارتون خیلی دوس دارم یادت باشه کارتون  قشنگ پیدا کردی در موردش بنویسی. کتاب خوبم یافتی بگو فقط رمان عاشقانه نباشه که خوشم نمیاد :| بقیشم خودت بگو چی میذاری همه چیو که من نباید بگم :-< هعــــــــی!

همین دیگه! خیـــــــــــــــــلی دوست دارم :*  

 نوبت توئه حالا! :>

پ.ن.امیدوارم پستای بعدیم بهتر از این باشه :دی